top of page

מעיין הנעורים

מעיין הנעורים הוא אגדה עתיקה,

ובעולם שלי, שבו אין הפרדה בין מציאות לדמיון (נשמע מופרך, אבל אחרי ארבע שנות לימודי "הילינג אנרגטי" ברידמן, הצלחתי להאמין בכך...), מעיין הנעורים הוא מקום אותו אני מוצאת שוב ושוב, בשינויים קטנים שעושים הבדל גדול:

  • העור והמראה שלך יהיה הרבה יותר רענן וצעיר, ככל שתשתמשי במוצרים טבעיים. החומרים המזיקים שיש בשמפו או בסבון הכלים, פוגעים לך בעור, בשימוש מצטבר לאורך שנים ומעודדים את תהליך ההזדקנות. מוצרי היגיינה וניקוי אקולוגים, ניתן למצוא היום ברוב חנויות הטבע. אם תתאמצי, תמצאי גם מישהו שמשווק את זה באזור שלך, במחירים יותר נמוכים.

  • ישנם צמחים מסויימים, שיש להם יכולת מיוחדת – לעכב תהליכי הזדקנות של העור. התוצאות של השימוש בהם, הן מיידיות, וברגע שתנסו, תשכחו את כל מה שהכרת לפני כן. חמאת שיאה היא אחד החומרים המובילים בהשפעתם על שיקום והתחדשות תאי עור – ניתן לרכוש אותה גולמית, לחמם מעט בקערת זכוכית מעל ספל עם מים רותחים, להוסיף כפית או שתיים שמן זית איכותי (בכבישה קרה), אם את ממש בעניין של להשקיע, הוסיפי גם 5 טיפות שמן אתרי לבנדר.

מתקבלת חמאה טבעית, שמהווה תחליף טבעי לכל טיפול בעור: אפטר שייב לאחר הגילוח, קרם פנים טבעי, חמאת החתלה לתינוק, חמאת הזנה לכפות רגליים יבשות, תחליף טבעי ל"פלסטר", חמאת הרגעה לגירויים ואלרגיות ועוד ועוד... מפתיע? דמייני כמה כסף את חוסכת, אם את משתמשת בחמאה אחת, כתחליף לכל המוצרים הנ"ל...

חמאת שיאה טבעית

חשפתי בפנייך את אחד הסודות הגדולים של תעשיית הקוסמטיקה:

חומרי הגלם הטבעיים מחליפים בקלות וביעילות את כל תוצרי המעבדות באשר הם ואף עולים עליהם בתוצאות מהשימוש. אז למה לא כולם מייצרים ומוכרים רק קוסמטיקה טבעית? יש הרבה סיבות, נדבר עליהן בהזדמנות אחרת, רק אומר שבסופו של דבר, מדובר בכסף והרבה.

תעשיית הקוסמטיקה היא אחת התעשיות החזקות והמצליחות בעולם,

הכל על חשבון העור שלנו.

מעיין הנעורים, הוא לא דוגמנית בת 12, בפרסומת לקרם שאמור לעכב הזדקנות...

זוהי נקודה פנימית של נחת ושקט, שמדי פעם אנו זוכים לה, גם עם שיער שיבה...

פורסם ב"סטטוס הצפון", גליון 23

פוסטים אחרונים
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

להיות יפה וטבעית, בריאה ושמחה

עם קורס וידאו חינמי

להכנת קוסמטיקה

טבעונית ביתית

הרשמי כאן

ותקבלי את השיעורים

ישירות למייל

bottom of page